
Onze klachtenregeling
Mocht het onverhoopt voorkomen dan u een klacht heeft dan treft u hieronder de procedure aan om een klacht te melden.
Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, belt u het beste in eerste instantie met de winkel van aankoop.
Uiteraard kunt u ook schriftelijk een klacht indienen. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden:
- Naam van de winkel van aankoop en aankoopdatum;
- uw naam, adres, woonplaats;
- mailadres en telefoonnummer
Verstuur uw klacht naar:
sjoerdappij@aderanshaircenter.com
Of gebruik hiervoor het contactformulier op onze website,
U kunt het ook schriftelijk indienen via onderstaand adres:
Aderans Hair Center Amstelveen - Sjoerd Appij
t.a.v. Afdeling Klachten
Amsterdamseweg 506
1181 BX Amstelveen
Nederland
Binnen 5 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.
Goed om te weten:
Als u als consument vindt dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, kunt u contact opnemen met de HSBN ( Haarwerk Specialist Branche Organisatie), Kapelweg 6, 5756AJ Vlierden.